jobbigt...

....ja det kan man säga!
jo för mamma och jag åkte ner till banken för att beställa ett bankort + ID-kort till mig,
& när vi väll kommer dit så får vi sitta ich vänta i typ 10/15 min. men sen så säger dom att man måste
ha med sig sitt pass,så vi åkte snabbt hem och hämta det(vi hade bara 15 min på oss). sen när
vi väll skulle åka till banken igen så stardade inte mammas bil ;( -.- men vi tog pappas bil istället;),
tur att vi har två bilar! men sen fick vi det gjort det vi skulle göra,tur!
imorrn ska jag åka till gröna lund med vendela,syrran,ellinor,mamma & ellinors mamma!
det kommer bli sjukt roligt <3 så vi åker vid 12:00 ungefär...
men ska gå upp och se hur det går för pappa & farbror,dom bygger alltan :P

puss på rumpen

 / Elin♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0