tjena!

Tjena!
Sitter i sängen med datan i knät,är sjuk -.-
Eller jag mådde skit illa imorse så jag gick ej till skolan.
Men nu må jag bättre! Ska åka en sväng till ICA snart med mamma.
Den här veckan är det bara skola måndag & tisdag för på onsdag är det SKOLAVSLUTNING!!
Gasssh,det är sommarlov på onsdag liksom!!:D ;.)
Juste,har ju varit  i Lund i helgen. Vi tävlade USM.
Vi kom på plats 25 av 33 lag ;) Och lag 1 kom på plats 7 av 33 lag :)
Ska lägga upp bilder när jag har laddat in dom i datorn :P

Måste gå,

PUSS! / E


Kommentarer
Postat av: Minora

Tack så mycket! ;D

såg inte vem som var du av alla brommagymnaster xd :p

men bromma var också duktiga :D

2010-06-07 @ 16:28:03
URL: http://minoraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0