Jobbig dag imorgon!

Tjabba alla läsare!
Imorgon är det tisdag och en jobbig dag för mig.. Jo för :

8:30 samlas med idrotten på något ställe och orientera i typ 1 timme (?)
9:45 kanske(?) tillbaks på skolan och duscha + byta om
10:10 - 10:55 spanska.
11:00 typ(?) börjar väll NO:n då vi ska ut i skogen
12:00 äter lunch ute i skogen för vi skulle ha med oss lunch,jag har plättar m sylt.mums!
14:50 (hoppas jag!!!) vi är tillbaka

Och sen ska jag på gympa,åker hemifrån ca 15:30 :P
Och sen på onsdag ska vi in till Gamla Stan för att typ stadsvandra med skolan.

Hoppas hoppas att det blir bra väder imorgon & på Onsdag !!!!!
Ska se Top model 13 & Norska hollywoodfrur idag :D

Puss / Elin


(bilderna är från google)                                   Ungefär såhär ↑ ser jag ut när vi har Orientering!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0