monday morning [:


God morgon för er som inte har gått upp! Jag gick upp kl kvart i åtta idag ;) För jag börjar kl 10:10,najs najs. Går till skolan ungefär kl halv tio för min kompis är där från åtta,så jag gör lite sällskap + att det är tråkigt att vara hemma. Ja det blir en vanlig dag i skolan,hoppas att vi filmar hela so lektionen ^^ Fast jag tror vi ska göra det... Det går bra med våran so film i skolan & det känns toppen! Ikväll ska jag,mamma & syrran vara lite barnvakt åt min minsta kusin <3 Det kommer bli roligt + att jag ska börja packa eftersom jag & syrran ska till farmor & farfar från onsdag till söndag. :) Det kommer bli roligt.
Har inget mer at säga nu

Puss/ E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0