So projekt :-)

Imorn har vi so typ heela dagen.
Men för typ första(?) gången ska det faktis bli roligt!
För vi ska åka "jorden runt" och besöka massa länder.
Så min grupp och jag ska göra en film ;)
Vi ska låtsas att vi åker till Grekland men vi ska bara vara på en strand nära där jag bor :P
Så imorn ska vi börja filma. Men jag ska till Tandläkaren kl 14:00,det ska inte bli speciellt roligt.
Hoppas jag inte har några hål eller något annat :/
Men annars blir det en "Vanlig" måndag för mig.
Min "vanliga" måndag ser ut såhär:
Börjar kl 10:10,fett skönt!
Vi ha so hela dagen men först mentorspass.
Vi ska filma på so:n,ska bli roligt.
Slutar kl 14:35 (men ska till tandläkaren kl 14:00,så jag slutar då)
Sen gå hem,sitta vid datan & göra läxor.
Titta på Håkans bar kl 20:00 sen Svenska hollywoodfruar kl 21:00
Där imellan gör jag läxor och hoppar studsmatta :D

Okej,det var kanske lite tråkigt att lyssna på det !?
Men en rolig sak är att jag körde TSUKA på träningen idag! Är jätte nöjd♥
Det är när man gör en rondat med salto på bordet :P
Ni kanske inte fattar..

Byebye / Elin :love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0