Tandläkaren gick bra!

Idag kl 14:00 var jag hos tandläkaren. Det gick bra för jag hade inga hål. Men det var lite svårt att ta kort i munnen på ena sidan :/ Men tillslut gick det bra! Har haft so hela dagen idag. Det har varit roligt för min grupp har börjat filma dom olika länderna,idag filmade vi Alperna,Egypten & Haiti! :D Det har varit jätte roligt! Imorn så är det tisdag,för mig är det skola som vanligt och sen träning. Är sjukt taggad för att köra Tsuka imorn! Hoppas att vi kör det. Men tror att jag inte hinner blogga imorn,men slänger nog in ett inlägg på kvällen om jag orkar. Slänger in en bild på min outfit också :P

Dagens outfit:

Kofta- Ullared :P
Linne- H&M
Leggins- H&M
Strumpor- H&M

Puss på rumpan!

/ Elin♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0