Träkvistaskolan!

Tjena tjena!! Idag följde jag och Amanda med lärarna till Träkvistaskolan på Ekerö för att få veta mer om de arbetssätt de andvänder där, eftersom att vår skolan typ ska införa det nästa år;) Arbetssättet går ut på att man bara har ett ämne en gång i veckan och då har man det 3-4 timmar i sträck inklusive raster då och då. Det verkar bra men nakdelen som jag och alla andra i min klasss nog kommer att tycka är dåligt är nog det att om en lärare är sjuk den lektionen och man ska haprov veckan efter så kan man inte fråga vikarien eftresom att hon/han inte vet?? Speciellt ocm man då får betyg som vi får!!!
Man får väll se hur det blir och hoppas på det bästa!


Min nya smyckeshängare som jag gjorde i 6:an men inte hängt upp förän nu för att jag kände att mina smycken var ett enda stort kaos!!:


                                                        Jag idag:




Baj baj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0